Yeni ADSL Aboneliklerinde Ücretsiz Destek Hedefi
Türk Telekom, 2005 sonunda 2 milyon ADSL abonesine ulaşmayı hedeflerken, en büyük engel olarak kurulum problemleri ve teknik sorunlar gözüküyor. Bu boyutta bir abone tabanına hizmet edebilmek için çözüm ortaklarıyla çalışma gerekliliğinin farkına varılması ve de abonelere gerçek anlamda destek verilmesi için yeni projeler duyuruldu. Buna göre, çözüm ortağı firmalar, ADSL abonesine, üç ay içinde ve en fazla üç kez yerinde ücretsiz servis vermek zorunda olacak. Teknik sorunlar Telekom tarafında ise, çözüm ortağı kullanıcıya yardımcı olmaya çalışacak. Şimdiye kadar çoktan yapılması gerekenler bakalım ne zaman etkili olarak son kullanıcıya sunulacak? Bu hizmetin verilmesi, abone sayısının artmasında önemli bir etken olabilir.
Yorumlar