Günce... Blog... artık sadece cihansalim.net altında, yorumlu ve RSS beslemeli

Web güncemi www.cihansalim.net/blog altında yazmaya başlamıştım. Blog ve Web 2.0 çılgınlığı başladı, günceler daha çok özellik barındırmaya başladı. Ben ise cihansalim.net'i 10-15 günlük bir çalışma ile tümden elden geçirip, 300-400 sayfayı farklı şekilde sunmayı planlıyordum.
Çok daha etkileşimli, her sayfaya sadece yorum değil başka etkileşim olanakları da sunan bir sunuş hazırlamak istiyor, siteye minik bir forum ve yeni özellikler eklemek istiyordum.

Ama evdeki hesap tutmadı, bunları yapamadım ve yakın gelecekte de yapacak zamanım olacağını sanmıyorum. Bu nedenle en azından blogumu standartlara uygun yayınlayayım dedim. Kolayca kurulan, bir an önce içerik üretmeme olanak sağlayan açık kaynak kodlu WordPress'i seçtim. Artık Günce... Blog... sayfaları cihansalim.net üzerinden WordPress üzerinden hazırlanacak.

Bugüne kadar sitemdeki günceme yazdıklarımı birebir Blogger ve Live (MSN) Spaces altındaki alanlarıma da ekliyordum. Böylece, blog'umu standartlara uygun, RSS destekleri ve yorum yapabilme gibi özellikleri kullanarak takip etmek isteyen okuyuculara bir alternatif sunmuş oluyordum. Artık kendi sitemde yeni bir sistem kurduğumdan Blogger ve Spaces aynalarını bir süre sonra güncellemeyeceğim. Şimdiden yazdıklarımı buralardan takip eden sevgili okurlara adres değişikliği yapmalarını öneririm:

Günce şu adreste, http://cihansalim.net/blog

RSS beslemeleri, feedler ise bu kısayoldan elde edilebilir.

Güncede yapılan yorumlar ve yaptığınız yorumlara yanıtları takip içinse yorum RSS beslemesi bu kısayolda.

Taşınma dolayısıyla verdiğim rahatsızlıktan ötürü özür diler, burayı sürekli geliştirmeye çalışacağımı belirtirim. Tabii önerilerinizi dört gözle bekliyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AdWords kullananlara “AdWords editor”

Yeni yazılarım www.cihansalim.net/blog adresinde

Türkiye bu kadar çok dolar milyarderini nasıl yarattı, hem de gelir dağılımı düzelirken!