Daha çok ziyaretçi, yüksek Alexa sırası hedefi: Daha çok reklam almak için marka değerini düşürenler çoğalıyor

Malumunuz, artık “satış” dönemindeyiz ve yine malumunuz, Türkiye’de satış yapmak için seviye düşürmek geçerli yol olarak kabul edileli çok oldu. Basit, sıradan hatta bayağı şeyler yapmak, özellikle medyada ağır basan bir yöntem. Bu konu belli aralıklarla gündeme geliyor, bazen ciddi tartışılıyor, bazen de tartışılır gibi yapılıyor ve değişen bir şey olmuyor. Ben de doğrudan bu konuya yönelik yazmak istemiyorum.

Beni asıl şaşırtan, belli standarttaki marka ve kanalların da son dönemde İnternet sitelerinde ‘popülist’ yaklaşım uygulamaları ve marka değerlerini uzun vadede düşürecek yollara yönelmeleri. Kayda değer kalemlerin dile getirdiği gibi gerçek resmin çok uzağında kalan Alexa listesinde yukarda yer almak, daha çok reklam almak için daha çok ziyaretçi hedefleyen siteler bu amaç uğruna içeriklerinin kalitesini düşürüyorlar.Aslında kaç gündür örnek verme konusunda kararsızdım, zira sektörde yapılanları yakından görüyor, isimleri tanıyordum. Ama dün ve bugünkü manşetleri sonrası artık Hürriyet web sitesini ele almaktan çekinmeyeceğim... Yazının devamı buradan okunabilir

Yeni yazılarım artık burada değil, www.cihansalim.net/blog adresinde...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AdWords kullananlara “AdWords editor”

Yeni yazılarım www.cihansalim.net/blog adresinde

Türkiye bu kadar çok dolar milyarderini nasıl yarattı, hem de gelir dağılımı düzelirken!