İşe alım süreçlerinin ne kadarı ciddi? Ne kadarı iki tarafa da zaman ve para kaybı?

Askerlik dönüşü aynı ve ayrı firmalarla o kadar çok mülakata girip çıktım ki, mülakat yorgunu oldum diyebilirim. Sanki mülakata katılmak benim işim gibi hissettirmeye başladı.
Tabii bu kadar mülakata gidince, iş olanakları, şirketler, kendim ve kariyer dışında şeyler düşünmeye, mülakatları, görüşmeye girenleri karşılaştırmaya başlıyor, “mülakat” kavramı üzerine düşünmeye de başlıyorum. Askerlik şubeme, silah altına alınmadan önce son kez gittiğimde bana az bir miktar para verildi ve hiçbir açıklama yapılmadı. Önce “yanlışlıkla mı verildi, acaba paralı işlemler de mi var” diye düşündüm, sonra... Yazının devamı buradan okunabilir.

Sık kullanılanlar listenizi hala değiştirmediyseniz:
Tüm Günce... Blog... yazıları artık cihansalim.net/blog adresinde
RSS beslemeleri ise cihansalim.net/blog/feed adresinde.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AdWords kullananlara “AdWords editor”

Yeni yazılarım www.cihansalim.net/blog adresinde

Türkiye bu kadar çok dolar milyarderini nasıl yarattı, hem de gelir dağılımı düzelirken!