Özel tiyatro oyunları bayağılaşmış TV dizilerine özenirse… Alternatifsiz mi kalacağız?

Askerlik dönüşü, sonunda bu hafta sonu bir oyun izlemeye gidebildik. Yıllardan beri devlet ve şehir tiyatrolarına fazlasıyla ağırlık vermemize rağmen bu sefer açılışı özellerden biriyle yapalım dedik. Ama pek de iyi yapmamışız.
Aslında bugün genel bir gidişattan bahsetmek için yazmaya oturdum ve genelde olduğu gibi isim ve detay vermeden sonuca varmak istiyordum ama bu seferliğine vazgeçtim, zira oyun hakkında bu kadar mükemmel sözlerin yanında bir de karşıt fikir zararlı olmaz, hatta demokratik(!) bile olabilir diye düşünüyorum. Efendim, canımız gülmek istedi ve 27 Numara'ya gittik. Yazının devamını buradan okuyabilirsiniz.

Diğer yazılar http://www.cihansalim.net/blog adresinde,
RSS beslemeleri ise http://www.cihansalim.net/blog/feed adresinde.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AdWords kullananlara “AdWords editor”

Yeni yazılarım www.cihansalim.net/blog adresinde

Türkiye bu kadar çok dolar milyarderini nasıl yarattı, hem de gelir dağılımı düzelirken!